Najszybszy na trasie całych zawodów był Paweł Żeromiński w subaru legacy, statuujący w klasie Gość, przeznaczonej dla zawodników z licencją sportową. Drugi zawodnik w tej klasie – Marcin Śladowski w citroënie saxo miał dopiero 16. czas w łącznej tabeli. Podium wśród Gości uzupełnili Piotr Marczewski i Krzysztof Marczewski (renault clio).
Drugi czas zawodów zanotował Michał Biały, pilotowany przez Mateusza Zonia. Załoga Audi 80 wygrała rywalizację w klasie 4 i dzięki temu umocniła się w na prowadzeniu klasyfikacji łącznej klasy 4. Kolejne pozycje zajęli Bartosz Krala i Wojciech Plewako (subaru impreza) oraz Krzysztof Jaskólski i Sławomir Mańka (Peugeot 207).
Trzeci czas zawodów zanotował Dezyderiusz Chrzan (subaru impreza) – tym samym triumfował on w klasyfikacji Open 4WD wyprzedzając Rafała Wlazłowskiego (subaru impreza) i Arkadiusza Adamowa (subaru impreza). W klasie Open 2WD najszybszy był Grzegorz Łącała z pilotem Piotrem Gąstołem (bmw 318). Drugie miejsce zajął Dawid Foremniak (bmw e36), a trzeci był Piotr Donica w renault clio.
W klasie 3 po raz drugi z rzędu triumfował Tomasz Smolarczyk z Krzysztofem Proksą (renault clio). Liderzy klasyfikacji – Sebastian Butyński i Łukasz Biernot (honda civic) – dojechali do mety na drugiej pozycji, a trzecie miejsce zajęli Dawid Grzebinoga i Tomasz Pastuszka (honda civic).
Grzegorz i Agnieszka Dobrzańscy (honda civic) byli pierwszą załogą klasy 2, dzięki czemu umocnili się na prowadzeniu w klasyfikacji łącznej. Drugie miejsce zajął ich główny rywal w walce o tytuł – Romuald Stasik, pilotowany przez Grzegorza Pękalę (citroën C2). Czołową trójkę zamknęli Łukasz Kaplita i Marta Cozzi (honda CRX).
W klasie 1 pierwsze miejsce – po raz siódmy w tym sezonie – zajęli Łukasz Semik i Krzysztof Wadas (fiat seicento). Maciej Mołek i Marcin Naworol (peugeot 106) zajęli drugie miejsce, a Wojciech Jochaniak i Marek Graboń (honda civic) finiszowali na trzeciej pozycji. Grzegorz Mysza i Anna Mysza (fiat cinquecento) kontynuowali zwycięską serie w klasie CENTO (fiat cinquecento i seicento). Na podium stanęli także Kuba Niemiec i Mateusz Bodniak (fiat seicento) oraz Miłosz Poręba i Dawid Szpyra (fiat cinquecento).
Dzięki wygranej w klasie PPC (peugeot i citroën) Tomasz Piksa i Marek Hohoł (citroën C2) powiększyli swoją przewagę w klasyfikacji. Drugie miejsce zajął Robert Ożóg pilotowany przez Mariusza Kobylińskiego (także citroën C2).
Paweł Rączka jadący tym razem z Ireneuszem Pszczółką (bmw 120ti) po raz kolejny triumfował w klasie RWD, wyprzedzając Michała Parzycha i Piotra Śliwę (bmw e36 318ti) oraz Daniela Cichopka i Oleha Harnyka (bmw e36). Wśród starszych samochodów (klasa Retro) najszybsi byli Kamil Wioska i Adam Kulik (volkswagen golf). W klasyfikacji generalnej 2WD komplet punktów zgarnęli Smolarczyk i Proksa, wyprzedzając Rączkę i Pszczółkę oraz Butyńskiego i Biernota. W klasyfikacji łącznej na prowadzeniu pozostają ci ostatni.
Finałowa runda Samochodowych Mistrzostw Tychów odbędzie się 6 listopada. Będą to ostatnie zawody zaliczane do klasyfikacji generalnej cyklu. Nie będzie to jednak ostatnie spotkanie na torze w Bieruniu – 11 grudnia odbędzie się Barbórka Śląska, tradycyjne zakończenie sezonu SMT.
W niedzielę 31 sierpnia organizujemy zajęcia profilaktyczne połączone ze sprintem dla młod...