Tymczasem na torze toczyły się jak zawsze zacięte pojedynki. Rywalizacja miała tym razem nową formułę. Organizatorzy z Automobilklubu Ziemi Tyskiej podzielili trasę na dwie części – tor A i tor B. Start do każdego przejazdu odbywał się równocześnie na obu torach – dzięki temu na trasie w jednym momencie można był oglądać kilka samochodów równocześnie. Zawodnicy, którzy zaczęli ściganie od pokonania toru A, w następnym przejeździe startowali z toru B i odwrotnie. Po dwóch przejazdach wszyscy mieli więc za sobą tą samą trasę.
W tej formule najlepiej poradził sobie Rafał Wlazłowski (subaru impreza), reprezentujący klasę Open 4WD. Po raz drugi z rzędu zanotował on najlepszy czas zawodów. Kolejne pozycje w klasie Open 4WD zajęli Dezyderiusz Chrzan i Adam Musioł (subaru impreza STI) oraz Michał Kareusz i Michał Dudzik (subaru impreza). Marcin Markowicz (subaru impreza WRX) jadący w klasie Gość, na całej trasie był wolniejszy tylko od Wlazłowskiego. Wśród zawodników z licencją sportową wyprzedził on Artura Szpaka i Piotra Szpaka (mitsubishi lancer) oraz Jacka Poloka i Roberta Danielczoka (ford fiesta).
Najlepsza załoga klasy 4 – Michał Bialy i Grzegorz Bartyzel (audi 80) – mogła się pochwalić dopiero siódmym czasem zawodów. W swojej kategorii wyprzedzili Macieja Sarkę z Rafałem Zielińskim (mitsubishi lancer evo 9) oraz Dominika Sarkę z Marcina Chodórem (mitsubishi lancer). Sebastian Butyński/Łukasz Biernot (honda civic) zaliczyli hat-trick, wygrywając w klasie 3 trzecią rundę z rzędu. Za jego plecami uplasowali się Wojciech Książek i Kamila Szczerba (renault clio) oraz Grzegorz Ira i Damian Drob (honda civic).
Grzegorz i Agnieszka Dobrzańscy (honda civic) wygrali rywalizację w klasie 2. Podium uzupełnili Romuald Stasik i Grzegorz Pękala (citroën C2) oraz Łukasz Michalski i Izabela Michalska (honda civic). W klasie 1 od początku sezonu dominuje Łukasz Semik pilotowany przez Krzysztofa Wadasa (fiat seicento). Tak było i tym razem – na mecie wyprzedzili załogi Delfin Orłowski/Sławomir Raczek (nissan almera) ora Jakub Tuszyński/Jakub Najgrodzki (fiat seicento).
Adam Pawłowski z Pauliną Kempką (fiat cinquecento) byli najszybszą załogą w klasie dla fiatów cinquecento i seicento (CENTO). Za nimi uplasowali się Michał Mucha i Karolina Klyta (fiat seicento) oraz Piotr Strzoda i Piotr Chojnowski (fiat seicento). W klasie PPC (peugeot i citroën) podium zajęły trzy citroeny C2: pierwszy był Robert Ożóg z Mariuszem Kobylińskim, drugi Tomasz Piksa z Markiem Hohołem, a trzecie miejsce zajęli Tomasz Sadkiewicz i Magdalena Krzeszowiec.
Paweł Rączka i Łukasz Kuś (bmw 120ti) po raz kolejny zdominowali klasę RWD, wyprzedzając Michała Parzycha i Piotra Śliwę (bmw E36). Na najniższym stopniu podium stanęli Rafał i Klaudia Orlik (bmw 318). Kamil Wioska i Jan Wioska (volkswagen golf II) byli najszybsi w klasie Retro, a w klasie Open 2WD pierwsi na mecie zameldowali się Grzegorz Łącała i Piotr Gąstoł (bmw 318).
Kolejna runda Samochodowych Mistrzostw Tychów została zaplanowana na 5 czerwca.
W niedzielę 31 sierpnia organizujemy zajęcia profilaktyczne połączone ze sprintem dla młod...