Dokumenty do zgłoszenia są dostępne w zakładace SMT/Najbliższa runda
Minimalne wymogi dot. wyposażenia bezpieczeństwa:
Pełna lista - wymogi, aby wziać udział w Super KJS:
1. Klatka bezpieczeństwa – zgodna z art. 253-8 Zał. J.
2. Pasy bezpieczeństwa – minimum 4-punktowe, posiadające homologację FIA (aktualną lub utraconą) lub E, o szerokości pasa ramieniowego min 3 cale (stanowczo zalecane z listy technicznej FIA nr 24). Montaż pasów zgodny z art. 253-6.2 Zał. J.
3. Fotele typu kubełkowego (zalecane z listy technicznej FIA nr 12) – zalecany montaż foteli zgodny z art. 253-16 Zał. J.
4. Gaśnice i systemy gaśnicze – zgodne z art. 253.7 Zał. J. Dopuszcza się, jako minimum, wyposażenie samochodu tylko w dwie gaśnice ręczne o masie środka gaśniczego min. 2 kg każda.
5. Wyposażenie bezpieczeństwa osobistego:
− system FHR jest stanowczo zalecany,
− kombinezon – zgodny z listą techniczną FIA nr 27. Dopuszczone jest używanie kombinezonów z utraconą homologacja FIA Standard 1986 oraz innych trudnopalnych jednoczęściowych kombinezonów (np. kombinezon mechanika),
− bielizna (długa), balaklawa, skarpety – są stanowczo zalecane. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego, wykonanego z włókien naturalnych, z utraconą normą ISO 6940 oraz nieposiadających homologacji,
− buty i rękawice – są stanowczo zalecane (norma 8856-2000). Stosowanie rękawic nie dotyczy pilotów. Dopuszczone jest używanie w/w wyposażenia osobistego z utraconą normą ISO 6940. Dopuszcza się używanie nieposiadających homologacji butów skórzanych.
− kaski ochronne dla załogi muszą być typu stosowanego w sporcie motorowym. Stanowczo zalecane są kaski ochronne zgodne ze standardem z listy technicznej FIA nr 25.
6. Pilot musi mieć skończone 18 lat
W niedzielę 31 sierpnia organizujemy zajęcia profilaktyczne połączone ze sprintem dla młod...